Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δήμου Ιωαννιτών

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δήμου Ιωαννιτών

Εκδόσεις τουριστικών εντύπων, δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διοργάνωση συνεδρίων, συμμετοχή στη Γιορτή Γαστρονομίας, αλλά και διαγωνισμό φωτογραφίας για την προβολή της πόλης, όπως και συμμετοχή στο «Shopping Festival», περιλαμβάνονται – μεταξύ άλλων – στο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής Δήμου Ιωαννιτών για το 2020.
Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, και σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Γιώργο Λώλη, «έχει ορίζοντα πενταετίας και αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας».

www.ert.gr

Βασίλης Παππάς
image}

Αφήστε μια απάντηση