Αρνητικά στον κορωνοϊό τα δείγματα για τον 51χρονο στο Πανεπιστημιακό

Αρνητικά στον κορωνοϊό τα δείγματα για τον 51χρονο στο Πανεπιστημιακό

Συναγερμός τέλος στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Τα δύο δείγματα του ανθρώπου 51 ετών που μεταφέρθηκε από την Κέρκυρα εμφανίστηκαν αρνητικά στον κορωνοϊό.
Ο 51χρονος παραμένει στη Μονάδα Λοιμωδών, είναι καλά στην υγεία του και όπως προκύπτει από τις εξετάσεις έχει προσβληθεί από εποχική γρίπη.

www.ert.gr

Βασίλης Παππάς
image}

Αφήστε μια απάντηση