
Στην απομάκρυνση των παλαιών πινακίδων ελεγχόμενης στάθμευσης απ’ την πόλη των Σερρών προχωρά η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Σερρών από σήμερα Πέμπτη.
Σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Έργων, Γιώργο Νυχτοπάτη, η απομάκρυνση των πινακίδων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.
www.ert.gr
Δέσποινα Γιαννακίδου
