
Σήμερα τα ξημερώματα ένας 19χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του πέφτοντας στο κενό από την ταράτσα της πολυκατοικίας που διέμενε στο κέντρο της πόλης του Πύργου. Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 4:00 τα ξημερώματα όταν ο 19χρονος -σύμφωνα με τις πληροφορίες, επέστρεψε μετά από τη νυχτερινή του έξοδο στο σπίτι του, στην οδό 28ης Οκτωβρίου, ανέβηκε στην ταράτσα της πολυκατοικίας και έπεσε στο κενό του ακαλύπτου. Ο 19χρονος έγινε αντιληπτός από ενοίκους της πολυκατοικίας όπου και κάλεσαν την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ.
www.ert.gr
Μαρία Λάγιου
