Κλειστόήταν το πρωί το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στη Ρόδο στα πλαίσια των διαρκών απεργιακών κινητοποιήσεων που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι με βασικό αίτημα την υπογραφή τριετούς συλλογικής σύμβασης εργασίας, με ρήτρα τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας. Η διοίκηση του Ομίλου ΟΤΕ επιμένει σε μονοετή σύμβαση.
Ο πρόεδρος των Τεχνικών του ΟΤΕ Ρόδου Στέλιος Φαρμακίδης μιλώντας στην ΕΡΤ Ρόδου τόνισε πως η συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία στα Δωδεκάνησα είναι καθολική και θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι τις 13 Ιανουαρίου.
www.ert.gr
Χριστίνα Μέγα
