Πρώτη διερευνητική συνάντηση για την αναβίωση του δημοσιογραφικού συνεδρίου Σαμοθράκης

Πρώτη διερευνητική συνάντηση για την αναβίωση του δημοσιογραφικού συνεδρίου Σαμοθράκης

Η πρώτη διερευνητική συνάντηση για την αναβίωση του Δημοσιογραφικού Συνεδρίου της Σαμοθράκης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, στα γραφεία της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας – Θράκης, στη Θεσσαλονίκη.

Στη διάρκειά της συζητήθηκε η πρόταση αναβίωσης του δημοσιογραφικού συνεδρίου της Σαμοθράκης και εξετάστηκαν όλα τα δεδομένα, ώστε η διοργάνωση να είναι προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα της ενημέρωσης, με εξωστρέφεια και ευρωπαϊκό χαρακτήρα. Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης και συμμετείχαν σε αυτήν ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς, και εκπρόσωποι των διοικητικών συμβουλίων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών και της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας Θράκης.

www.ert.gr

Χρυσούλα Σαμουρίδου
image}

Αφήστε μια απάντηση