Κέρκυρα: Επιπλέον ενίσχυση για τους δήμους

Κέρκυρα: Επιπλέον ενίσχυση για τους δήμους

Ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος υπέγραψε απόφαση για την κατανομή ποσού 65 εκατ. ευρώ σε όλους τους Δήμους της χώρας. Η χρηματοδότηση προέρχεται από συμπληρωματική κατανομή των «Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των Δήμων». Τα χρήματα δίνονται για κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών  δαπανών των Δήμων  και για την Κέρκυρα κατανέμονται ως εξής:

Για το δήμο κεντρικής κέρκυρας 414. 800 ευρώ , για το δήμο βόρειας κέρκυρας 126.522 ευρώ, για το δήμο νότιας κέρκυρας 99.214 και για το δήμο Παξών με 31.804

www.ert.gr

Μαρίνα Μοσχάτ