Σε εκδήλωση της ομογένειας στη Νέα Υόρκη ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου

Σε εκδήλωση της ομογένειας στη Νέα Υόρκη ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου

Στην χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ομογένειας, στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, παρέστη ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος.
Στο επίκεντρο της φετινής εκδήλωσης ήταν η βράβευση Ελληνοαμερικανών εκπαιδευτικών που στηρίζουν έμπρακτα την διατήρηση και διάδοση της Ελληνικής γλώσσας και του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.
Τις τιμητικές διακρίσεις παρέδωσε στους βραβευθέντες εκπαιδευτικούς ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος.
Στον χαιρετισμό που απηύθυνε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, ανέφερε :
«Σε κάθε σταυροδρόμι της ιστορίας μας, ο Ελληνισμός της διασποράς ήταν καταφύγιο στο οποίο προσφεύγαμε για να αντλήσουμε ζεστασιά από την αγάπη που κρύβει στην καρδιά του. Σήμερα, επιζητούμε από τους συμπατριώτες μας που ζουν στο εξωτερικό, αυτή την αγάπη μόνο. Την δύναμη να ξεπεράσουμε όλες τις προκλήσεις της εποχής, θα την βρούμε δίπλα σε αυτή την αγάπη για την πατρίδα μας και τις αξίες που μας άφησαν παρακαταθήκη οι πρόγονοί μας, που αντιμετώπισαν ακόμα περισσότερες προκλήσεις και δυσκολίες. Το ιστορικό σταυροδρόμι στο οποίο σήμερα βρισκόμαστε, είναι ο συναγερμός που ενώνει και δυναμώνει τον Ελληνισμό. Υπηρετώντας την περιοχή με την υψηλότερη γεωπολιτική θερμοκρασία, σας μεταφέρω το μήνυμα της αισιοδοξίας που η δύναμη του λαού μας αναδεικνύει σε κάθε ιστορική πρόκληση. Η ευχή μου στις φετινές γιορτές είναι, εκτός από υγεία για όλο τον κόσμο, η συνένωση των δυνάμεων του Ελληνισμού σε ένα τείχος αγωνιστικότητας και ευθύνης».

www.ert.gr

Χριστίνα Μέγα