Κέρκυρα: Παραμένουμε στην καταγραφή των προβλημάτων μετά τη φωτιά στο Μαντούκι

Κέρκυρα: Παραμένουμε στην καταγραφή των προβλημάτων μετά τη φωτιά στο Μαντούκι

Σε επίπεδο καταγραφής των προβλημάτων και έκφρασης της ανησυχίας παραμένει η Κέρκυρα 5 μέρες μετά την καταστροφική πυρκαγιά στο Μαντούκι. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση από αρμόδιο φορέα που θα δίνει λύσεις σε κάποιο από τα τρια βασικά προβλήματα που όλοι καταγράψαμε. Τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, τον κρουνό που δεν λειτουργούσε και τα καλώδια.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ
Την εκπόνηση σχεδίου που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα προσβασιμότητας στο ιστορικό κέντρο χωρίς να εξοβελίζει την δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών ζητά από τους φορείς της Αυτοδιοίκησης ο Σύλλογος Μόνιμων Κατοίκων Παλαιάς Πόλη Κέρκυρας, δια του αντιπροέδρου του Παναγιώτη Πέτρου. Ο κ. Πέτρου, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ Κέρκυρας με αφορμή το σπίτι που κάηκε στο Μαντούκι, επεσήμανε ότι τα εμπόδια πρόσβασης είναι πολλά, από τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα μέχρι τα υπερβολικά τραπεζοκαθίσματα και από τα παρτέρια μέχρι τα καλώδια της ΔΕΗ.

Μαρία Παγκράτη