Π. Λάττας: Μια ομάδα λυμαίνεται το δάσος

Π. Λάττας: Μια ομάδα λυμαίνεται το δάσος

Για μια ακόμη φορά έκοψαν δέντρα από το σπάνιο δρυοδάσος Φολόης στην περιοχή Της Ολυμπίας. «Υπάρχει μια ομάδα νεαρών που λυμαίνονται το δάσος της Φολόης και κόβουν δέντρα για αντεκδίκηση και για να δείξουν ότι αυτοί κάνουν το κουμάντο στην περιοχή», ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΑ Πύργου ο Δασάρχης Παν. Λάττας, ο οποίος τόνισε ότι μετά το χθεσινό σημειώθηκε σήμερα Παρασκευή και νέο κρούσμα με την κοπή άλλων δύο δένδρων. Ο κ. Λάττας τόνισε ότι όλη αυτή η ιστορία με τα κομμένα δένδρα ξεκίνησε (όπως και το 2014) μετά την υποβολή δικογραφίας και επεσήμανε ότι η υπηρεσία του δεν θα αφήσει έτσι αυτή την υπόθεση και θα οδηγήσει τους υπαίτιους στη Δικαιοσύνη.

www.ert.gr

Χρήστος Πλευριάς