Με ένα «Χριστουγεννιάτικο Κονσέρτο του Σύγχρονου Ωδείου Κρήτης», που θα πραγματοποιηθεί απόψε στις 8 στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου, ανοίγει ο κύκλος των δωρεάν εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνει ο δήμος Ηρακλείου σε στεγασμένους χώρους.
Νωρίτερα, στις 6 το απόγευμα στην Αίθουσα Τελετών της Πατριαρχικής Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με τίτλο: «Προσκύνημα στο λίκνο της αγάπης». Παράλληλα, συνεχίζονται οι εκδηλώσεις στο «Χριστουγεννιάτικο Κάστρο»
www.ert.gr
Νεκταρία Μανουσουδάκη
