Από τις πιο αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης στην χρήση smartphones η Ελλάδα

Techblog.gr

Από τις πιο αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης στην χρήση smartphones η Ελλάδα με καθολική χρήση από τις ηλικίες έως 44 ετών και διαρκώς αναπτυσσόμενη μεταξύ των μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων σύμφωνα με την έρευνα Focus on Tech Life της εταιρείας ερευνών Focus Bari.

Mobile internet

Φανατικοί οπαδοί του mobile internet οι Έλληνες, με 8 στους 10 (80%) να περιηγούνται μέσω του κινητού τους. 2 στους 3 χρήστες (65%) ηλικίας 35-54 ετών δηλώνουν ότι συνδέονται στο διαδίκτυο από το κινητό τους έως μία ώρα την ημέρα ενώ, το 64% των χρηστών ηλικίας 13-24 ετών συνδέεται πάνω από μία ώρα.

Η ενασχόληση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο έφτασε το 89% (ανεξαρτήτως συχνότητας), ενώ καθημερινά συνδέεται στο internet το 83%. Μέσος χρόνος σύνδεσης: 213 λεπτά την ημέρα Τον μεγαλύτερο χρόνο σύνδεσης (292 λεπτά), καταγράφουν οι νέοι 18-24 ετών. Ενεργό και στα social media το κοινό, με τους 6 στους 10 (59%) να δηλώνουν καθημερινοί χρήστες. 1 στους 2 χρήστες (52%) αφιερώνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως μία ώρα την ημέρα.

Applications

4 στους 5 (78%) χρησιμοποιούν applications από το κινητό τους. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές είναι, κοινωνικής δικτύωσης (58%), επικοινωνίας (64%) και μουσικής & video (48%).

Internet

Συνδεδεμένα είναι περισσότερα από 8 στα 10 (85%) ελληνικά νοικοκυριά, αν και εντός σπιτιού, τα μέλη των νοικοκυριών συνδέονται στο internet κυρίως από φορητές συσκευές – κινητό τηλέφωνο (84%) – laptop (59%).

Κινητό τηλέφωνο και παιδιά

Κινητό τηλέφωνο έχει 1 στα 6 παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών (16%). Η κατοχή κινητού στα αγόρια (17%) παρουσιάζει ένα προβάδισμα σε σχέση με τα κορίτσια (14%). Από το σύνολο των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας που έχουν τα παιδιά 5-12 ετών, πάνω από 4 στις 5 (82%) είναι καρτοκινητά, ενώ μόλις το 16% των συνδέσεων είναι με συμβόλαιο.

Pay TV

Το 43% δηλώνει ότι έχει Pay TV. 1 στα 2 (48%) νοικοκυριά της Αττικής διαθέτει συνδρομητική τηλεόραση ενώ στα νοικοκυριά με 4+ μέλη
η κατοχή φτάνει το 51%.

OnLine αγορές

Πληθαίνει το κοινό των ψηφιακών αγορών με 3 στους 5 χρήστες (60%) να έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο. Οι ηλικίες 25-34 ετών είναι οι fan του ηλεκτρονικού εμπορίου (το 75% έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά εντός του 6μήνου) σε αντίθεση με τους χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας 65+. οι οποίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι καθώς μόλις το 33% έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω διαδικτύου.

Η ταυτότητα της έρευνας

Καλυπτόμενος πληθυσμός
Ηλικίες 13-74
Μέγεθος δείγματος
Ετήσιο: 20.000 άτομα
Στο Γ ́ τρίμηνο 2019: 5.000 άτομα
Είδη πληροφοριών
Η αγορά της κινητής τηλεφωνίας και η χρήση κινητού από τους Έλληνες
Οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης στα νοικοκυριά
Οι συνήθειες χρήσης του internet, social media, e-shopping

Techblog.gr

Κώστας Βλαχάκης