Μωρό 9 μηνών πέθανε στη Μόρια από αφυδάτωση-Καταγγελία των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Μωρό 9 μηνών πέθανε στη Μόρια από αφυδάτωση-Καταγγελία των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Ένα τραγικό περιστατικό έφεραν σήμερα το βράδυ στο φως της δημοσιότητας οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα. Πρόκειται για τον θάνατο ενός μωρού 9 μηνών που διέμενε στο ΚΥΤ της Μόριας. Η οργάνωση σε ανάρτηση της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι έχει διασταυρώσει την είδηση με το νοσοκομείο ενώ παράλληλα καταγγέλλει τις πολύ δύσκολες συνθήκες κάτω από τις οποίες ζουν 15.000 πρόσφυγες και μετανάστες με τα περισσότερα από τα 5.000 να είναι παιδιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 9 μηνών μωρό που καταγόταν από το Κονγκό, κατέληξε πριν από μία εβδομάδα με τ’ ακριβή αίτια του θανάτου του να γίνονται γνωστά από τ’ αποτελέσματα της νεκροψίας, τις αμέσως επόμενες ημέρες.

 

The post Μωρό 9 μηνών πέθανε στη Μόρια από αφυδάτωση-Καταγγελία των Γιατρών Χωρίς Σύνορα appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.

www.ert.gr

ertweb