
Επί των οδών Ιερολοχιτών και Παλαιολόγου τοποθέτησε ο Δήμος Σερρών έξι χημικές τουαλέτες για τους μικροπωλητές και επισκέπτες της λαϊκής αγοράς.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Σερρών ο αντιδήμαρχος Διοικητικών-Οικονομικών Σπύρος Μυσιρλής είπε πως η τοποθέτηση τουαλετών αποτελούσε αίτημα και των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται εμπορικά κάθε Τρίτη στη λαϊκή αγορά αλλά και των κατοίκων της περιοχής. Ο κ. Αντιδήμαρχος ενημέρωσε πως ήδη είχε επαφές με τους κατοίκους της εν λόγω περιοχής και σήμερα θα έχει και με τους μικροπωλητές. «Αυτό που απαιτείται είναι ο αλληλοσεβασμός, είπε ο κ. Μυσιρλής , το οποίο θεωρεί εφικτό, διότι όπως είπε υπάρχει καλή πρόθεση και από τις δύο πλευρές.
www.ert.gr
Δέσποινα Γιαννακίδου
