Θεοδωρόπουλος και πάλι στους Φαρμακοποιούς

Θεοδωρόπουλος και πάλι στους Φαρμακοποιούς

Με συμμετοχή που ξεπέρασε το 65% έγιναν χθες οι εκλογές στον Φαρμακευτικό Σύλλογο Ηλείας, όπου συμμετείχε μόνο ένα ψηφοδέλτιο για το Δ.Σ και δύο για τον πανελλήνιο Σύλλογο Φαρμακοποιών. Στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. παραμένει ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος. Η διαδικασία έλαβε χώρα στο συνεδριακό της ΠΕ Ηλείας  και είχε να κάνει με την εκλογή 9 μελών για το Διοικητικό Συμβούλιο, ενός 1 τακτικού μέλους και ενός αναπληρωματικού για το Πειθαρχικό Συμβούλιο  και τριών τακτικών μελών με τους αναπληρωματικούς τους για τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο.

www.ert.gr

Μαρία Λάγιου