
Την πρώτη μεταξύ τους συνάντηση εργασίας είχαν χθες στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης ο Περιφερειάρχης, Σταύρος Αρναουτάκης και η Διοικήτρια της Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης, Λένα Μπορπουδάκη.
Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ενίσχυση των μονάδων υγείας της Κρήτης.
Η Περιφέρεια Κρήτης θα συνεχίσει να στηρίζει την Υγεία στο νησί, δήλωσε ο Περιφερειάρχης, σημειώνοντας πως θεωρεί κρίσιμες τις συνέργειες και την συνεργασία και στον τομέα της υγείας.
Στόχος της Υ.ΠΕ Κρήτης, ανέφερε από την πλευρά της η κ. Μπορμπουδάκη, είναι η ενίσχυση του τομέα της Υγείας στο νησί και προς αυτή την κατεύθυνση θα ακολουθήσουν ώριμες προτάσεις το αμέσως προσεχές διάστημα.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής, Λάμπρος Βαμβακάς και οι υποδιοικητές της 7ης ΥΠΕ, Χάρης Λυδάκης και Δημήτρης Αγαπίου.
www.ert.gr
Νεκταρία Μανουσουδάκη
