Σέρβια: Σύσκεψη για το σχέδιο αποχιονισμού

Σέρβια: Σύσκεψη για το σχέδιο αποχιονισμού

Το τελευταίο μέρος της συζήτησης με θέμα «Σχέδιο Αποχιονισμού του Δήμου Σερβίων κατά τη χειμερινή περίοδο 2019-2020», θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019 στις 20:00 στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου. Στη σύσκεψη καλούνται να συμμετάσχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε εργασίες αποχιονισμού.

www.ert.gr

Θωμάς Νασιάδης