
Ο Βουλευτής Θεσπρωτίας της Ν.Δ. Βασίλης Γιόγιακας με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ζητά να πληροφορηθεί από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία παροχής τηλεοπτικού σήματος μέσω της επίγειας και της ψηφιακής εκπομπής και πότε θα επιτευχθεί η δωρεάν πρόσβαση των δικαιούχων της Θεσπρωτίας.
www.ert.gr
Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου
