
Την προκήρυξη μόνιμης θέσης ογκολόγου στην Μονάδα Χημειοθεραπείας του Νοσοκομείου Σερρών ζητά ο βουλευτής Σερρών της Ελληνικής Λύσης Κωνσταντίνος Μπούμπας. Με ερώτηση που κατέθεσε στον Υπουργό Υγείας ζητά άμεση και επιτακτική λύση καθώς η σύμβαση του γιατρού που μέχρι σήμερα υπηρετεί στο νοσοκομείο και έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 4000 ασθενείς, λήγει αρχές Δεκεμβρίου, με αποτέλεσμα να είναι ορατός ο κίνδυνος επιπλέον ταλαιπωρίας και εξόδων για μεγάλο αριθμό ασθενών.
www.ert.gr
Θάλεια Καμπουρίδου
