Κέρκυρα: Κρίσιμη σύσκεψη στην Αθήνα για τα απορρίμματα της Κέρκυρας

Κέρκυρα: Κρίσιμη σύσκεψη στην Αθήνα για τα απορρίμματα της Κέρκυρας

Σύσκεψη με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων θα πραγματοποιηθεί αύριο στην Αθήνα σε υψηλό επίπεδο και με τη συμμετοχή των 3 βουλευτών και των 4 δημάρχων Κέρκυρας και Παξών και η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί υπό τον Γενικό Γραμματέα Διαχείρισης Απορριμμάτων κο Μανώλη Γραφάκο και πιθανόν με την παρουσία του αρμόδιου Υπουργού. Από τη σύσκεψη αυτή αναμένεται να ξεδιπλώσει την πολιτική της η κυβέρνηση σχετικά με την πιθανή μεταφορά απορριμμάτων καθώς και το μέλλον του εργοστασίου .

www.ert.gr

Μαρία Παγκράτη
image}

Αφήστε μια απάντηση