Ερώτηση Οδ. Κωνταντινόπουλου για τα σχολεία των Τροπαίων

Ερώτηση Οδ. Κωνταντινόπουλου για τα σχολεία των Τροπαίων

Ερώτηση προς το αρμόδιο Υπουργείο, κατέθεσε πρόσφατα, ο Αρκάς βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Οδυσσέας Κωνσταντίνοπουλος.

Ο αντιπρόεδρος της βουλής, μιλάει για ελλείψεις καθηγητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο Τροπαίων Γορτυνίας.

Η ερώτησή του, καταλήγει ως εξής:» Πόσοι καθηγητές και ποιες ειδικότητες λείπουν και πότε θα καλυφθούν τα κενά για την πλήρη λειτουργία του Γυμνασίου και Λυκείου Τροπαίων Γορτυνίας;»

από δελτίο Τύπου
φωτό: Στ. Ζορμπαλάς

www.ert.gr

Σταύρος Ζορμπαλάς