Προσαγωγή οικοδόμων στην Αθήνα

Προσαγωγή οικοδόμων στην Αθήνα

Στο αστυνομικό τμήμα Ακροπόλεως, οδηγήθηκαν οκτώ μέλη του συνδικάτου οικοδόμων, μετά από παρέμβασή τους σε εργοτάξιο.

Το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας σε ανακoίνωσή του αναφέρει ότι: «καταγγέλλει την αστυνομία για την απρόκλητη προσαγωγή συναδέλφων που ενημέρωναν εργαζόμενους για τη σημερινή απεργία.

Διαμηνύουμε στην κυβέρνηση της ΝΔ και σε όλους τους τόνους: Τίποτα δε μας φοβίζει, τίποτα δε μας σταματά!».

 

www.ert.gr

Νάσος Μπράτσος

Αφήστε μια απάντηση