Κοζάνη: Συλλαλητήριο και πορεία συμβασιούχων στα Νοσοκομεία εν όψει ΔΕΘ

Κοζάνη: Συλλαλητήριο και πορεία συμβασιούχων στα Νοσοκομεία εν όψει ΔΕΘ

Συλλαλητήριο εν όψει της ΔΕΘ διοργανώνει η ΠΟΕΔΗΝ την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου, με τους συμβασιούχους νοσηλευτές, παραϊατρικό, τεχνικό και διοικητικό προσωπικό, να ζητούν την μονιμοποίηση τους, με την λύση των συμβάσεων τους το επόμενο διάστημα. Με σύνθημα « η υγεία υποφέρει» οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Κοζάνης θα πραγματοποιήσουν πορεία μπροστά από Νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, σε πορεία σωτηρίας της δημόσιας υγείας, της πρόνοιας και του ΕΚΑΒ, όπως τονίζουν.

Στο Νοσοκομείο Κοζάνης οι συμβασιούχοι όλων των ειδικοτήτων ανέρχονται στους 26, 22 εργαζόμενοι εργάζονται στην Πτολεμαϊδας και 14 στα Κέντρα Υγείας, υπολογίζεται ότι στη Δυτική Μακεδονία οι συμβασιούχοι ανέρχονται στους 100 εργαζόμενους.

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ: Σύνταξη Δέσποινα Αμαραντίδου

www.ert.gr

Αναστασία Παπαντώνη