
Με φορείς της Κωνσταντινούπολης είχε συνάντηση ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, Μάρκος Δέμπας για την διοργάνωση ενός Διεθνούς Επιχειρηματικού Φόρουμ στην πόλη από τις 28 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τον κ. Δέμπα θα συμμετέχουν σε αυτό βαλκανικές χώρες και θα ενταχθεί στην ετήσια Έκθεση του Φορέα.
www.ert.gr
Σάκης Ασβεστάς
