Το Fortnite και τα βιντεοπαιχνίδια φταίνε για τις μαζικές ένοπλες επιθέσεις

Techblog.gr

Trump

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε πραγματοποιήθηκαν δύο μαζικές ένοπλες επιθέσεις, η μία με διαφορές 13 ωρών από την άλλη. Η μία επίθεση έλαβε χώρα στο Dayton του Ohio και η άλλη στο El Paso του Texas. Οι επιθέσεις αυτές είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο 30 ατόμων, ενώ άφησαν πίσω τους δεκάδες τραυματίες.

Όλα αυτά θα είχαν αποφευχθεί αν η κυβέρνηση των ΗΠΑ είχε λάβει τα μέτρα της. Ωστόσο, ο πλανητάρχης επιρρίπτει τις ευθύνες αυτών των επιθέσεων στα βιντεοπαιχνίδια.

Χρόνια τώρα το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών ζητάει να οριστούν και να εκτελούνται συστηματικοί έλεγχοι σχετικά με τα όπλα και τη χρήση τους. Δυστυχώς όμως, οι κρατικοί εκπρόσωποι και οι αξιωματούχοι μένουν άπραγοι.

Βέβαια, φαίνεται ότι το κράτος ψάχνει την αιτία όλων αυτών των προβλημάτων. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν ο πρόεδρος των ΗΠΑ Donald Trump και οι Ρεπουμπλικάνοι, οι υπαίτιοι για τις μαζικές ένοπλες επιθέσεις είναι τα βιντεοπαιχνίδια και όχι ότι η οπλοκατοχή είναι σχεδόν ελεύθερη.

Συγκεκριμένα, ο ρεπουμπλικάνος Kevin McCarthy, δήλωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια στα οποία πυροβολείς άλλους μετατρέπουν τους ανθρώπους σε κτήνοι. Σημείωσε ότι φοβόταν εδώ και καιρό πως θα δημιουργούνταν πρόβλημα στις μελλοντικές γενιές.

Ο ίδιος θεωρεί ότι για τους πυροβολισμούς φταίει η βιομηχανία των παιχνιδιών που μαθαίνει στους νέους να σκοτώνουν και τα κοινωνικά δίκτυα τα οποία επιτρέπουν τον εκφοβισμό.

Ο McCarthy δεν ήταν ο μόνος που κατηγόρησε τα βιντεοπαιχνίδια. Κάποια άλλα μέλη του κόμματος είπαν ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα, πως σύμφωνα με τα στοιχεία οι δράστες έπαιζαν τουλάχιστον 6 ώρες την ημέρα Fortnite, ότι ο τρόπος που έγιναν τα γεγονότα και οι πυροβολισμοί θυμίζουν αρκετά την δραστηριότητα των παικτών στα βιντεοπαιχνίδια, και τα λοιπά.

Ο Donald Trump από την άλλη, έβγαλε μία ομιλία στην οποία κατέκρινε αποκλειστικά και μόνο τα βιντεοπαιχνίδια. Ο πρόεδρος της Αμερικής δήλωσε ότι πρέπει να σταματήσει ο δοξασμός της βίας στην κοινωνία μας. Αυτό περιλαμβάνει τα τρομακτικά και φρικτά βιντεοπαιχνίδια που πλέον έχουν γίνει καθημερινότητα.

Συμπλήρωσε, ότι είναι πολύ εύκολο σήμερα η ταραγμένη νεολαία να ενσωματωθεί σε μία κουλτούρα η οποία προωθεί τη βία. Και τόνισε ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε να μειωθεί το πρόβλημα ή ακόμη και να εξαλειφθεί.

Εν μέσω όλων αυτών, ο οργανισμός βιντεοπαιχνιδιών εξέδωσε δήλωση στην οποία αναφέρει ότι από τη στιγμή που τα βιντεοπαιχνίδια άρχισαν να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, τα ποσοστά βίας παρουσιάζουν αισθητή μείωση.

Επιπλέον, πρόσθεσε ότι σε άλλες χώρες, εκτός της Αμερικής, υπάρχει εμφανή μείωση της βίας και πως καμία έρευνα ακαδημαϊκή ή μη δεν έχει μπορέσει να βρει κάποια συσχέτιση μεταξύ των βίαιων συμπεριφορών και των βιντεοπαιχνιδιών.

Να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που τα βιντεοπαιχνίδια θεωρούνται υπαίτια για γεγονότα βίας, και όχι μόνο. Επίσης, να τονίσουμε ότι στο παρελθόν το εξιλαστήριο θύμα ήταν το θέατρο, τα βιβλία, οι ταινίες και η ραπ μουσική. Οι άνθρωποι πάντα θα βρίσκουν έναν αποδιοπομπαίο τράγο για να μην αποδεχθούν την αλήθεια.

Πηγή

Techblog.gr

Χάρης Αναγνωστόπουλος