
Τις επιφυλάξεις των αυτοδιοικητικών της Ηπείρου για τη μεταφορά των απορριμμάτων της Λευκάδας στη Μονάδα ΑΣΑ της περιφέρειας εξέφρασε μιλώντας στην ΕΡΤ Ιωαννίνων, ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας και Πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου Ιωάννης Λώλος.
Ο κ. Λώλος σημείωσε ότι χωρίς τη λειτουργία του Περιφερειακού Φορέα Διαχείρισης Απορριμμάτων, τη λειτουργία των σταθμών μεταφόρτωσης και την επέκταση των ΧΥΤΥ, παρ’ όλη την διάθεση αλληλεγγύης, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την αποδοχή των απορριμμάτων από τη Λευκάδα αλλά
ενδεχομένως και από άλλα νησιά του Ιονίου στην Ήπειρο.
www.ert.gr
Βασιλική Γκόρου
