Εγκαινιάζει την Μονάδα Παραγωγής Ιατρικού Οξυγόνου το νοσοκομείο Σάμου

Εγκαινιάζει την Μονάδα Παραγωγής Ιατρικού Οξυγόνου το νοσοκομείο Σάμου

Την μνήμη του προστάτη του Αγίου Παντελεήμονα θα τιμήσει  το νοσοκομείο Σάμου την Παρασκευή και το Σάββατο 26 και 27 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα την Παρασκευή, 26 Ιουλίου, στις 7 μ.μ. θα τελεστεί Εσπερινός και το Σάββατο, 27 Ιουλίου και ώρες 07.00-10.00 π.μ. θα ψαλεί  Όρθρος και Θεία Λειτουργία χοροστατούντος του Μητροπολίτη Σάμου κ.κ. Ευσεβίου.

Θα ακολουθήσουν τα εγκαίνια της Μονάδας Παραγωγής Ιατρικού Οξυγόνου του νοσοκομείου.

The post Εγκαινιάζει την Μονάδα Παραγωγής Ιατρικού Οξυγόνου το νοσοκομείο Σάμου appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.

www.ert.gr

ertweb