Ο ιστότοπος της έγκυρης ενημέρωσης!
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός μέσω ανακοίνωσής της υπογράμμισε πως δεν πρόκειται να κάνει βήμα πίσω, εξήγησε γιατί δήλωσε συμμετοχή στην Α2 Ανδρών και ξεκαθάρισε πως η διοργάνωση που θα παίζει η κανονική της ομάδα θα είναι η Euroleague.
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.