
Την μαθητική κατασκήνωση του υπουργείου Παιδείας που λειτουργεί στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας, επισκέφθηκε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Ηπείρου, Κωνσταντίνος Καμπουράκης.
Η επίσκεψη έγινε με αφορμή αποχαιρετιστήρια γιορτή, με την λήξη της πρώτης κατασκηνωτικής περιόδου.
«Στόχος παραμένει η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της κατασκήνωσης, που επαναλειτούργησε το καλοκαίρι του 2016 με δαπάνες του υπουργείου», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στη Σαγιάδα ξεκίνησε ήδη η δεύτερη κατασκηνωτική περίοδος με φιλοξενία παιδιών από Ήπειρο, Φλώρινα και Γρεβενά.
www.ert.gr
Βασίλης Παππάς
