
Παράταση της προθεσμίας υποβολής των σχετικών δηλώσεων, για τους κατοίκους εσωτερικού, χορήγησε Tο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, από 16/07/2019 μέχρι την 30/09/2019 για το σύνολο των ακινήτων που κτηματογραφούνται στον Καλλικρατικό Δήμο Σάμου, με εξαίρεση την περιοχή της Δημοτικής Κοινότητας Σαμίων, στην οποία η σχετική διαδικασία έχει ήδη ολοκληρωθεί.
The post Πήρε παράταση το κτηματολόγιο appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.
www.ert.gr
ertweb
