
Το πρωί της Κυριακής του Θωμά ο Υποψήφιος Δήμαρχος κ. Σπύρος Βρεττός, επισκέφθηκε το νέο νεκροταφείο, για το πανάρχαιο έθιμο που συνεχίζει να διατηρεί ο ποντιακός ελληνισμός. Κάθε χρόνο τέτοια μέρα συνηθίζεται να συγκεντρώνονται στα νεκροταφεία, να θυμούνται τους νεκρούς τους και να τιμούν τη μνήμη τους. Η επίσκεψη αυτή γίνεται μια γιορτή με κεράσματα και έχει ιδιαίτερα συμβολικό χαρακτήρα.
Τον κ. Σπύρο Βρεττό συνόδευαν και τα μέλη του Συνδυασμού του «Αχαρνές Υπερήφανος Δήμος»: Κυριάκος Γεωργιάδης, Μελίνα Ζεϊτινίδη, Γιώργος Καραμπουγιουκίδης, Τάσος Κατάρας, Ιωάννης Κατσανδρής, Λουίζα Κοσμίδου, Μαρία Λιόλιου-Βρεττού, Γιάννης Μίχας, Κώστας Νικολαΐδης, Γιώργος Πετάκος, Πολύκαρπος Παπαδόπουλος, Άρης Σαββίδης, Κώστας Σαββίδης, Γιώργος Σιδηρόπουλος, Γιάννης Τασίδης, Παναγιώτης Τζερεμές, Στάθης Τοπαλίδης, Γιάννης Χαλκίδης, Γιώργος Χαραλαμπίδης, Θοδωρής Χαραλαμπίδης, Τάσος Χειλετζάρης, Γιάννης Χουζούρης.









