
Το αριστούργημα της βυζαντινής υμνογραφίας προς τιμήν της Μητέρας όλων μας, της Θεοτόκου, τον Ακάθιστο Ύμνο ακούσαμε με ευλάβεια στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου όπου χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας κκ. Αθηναγόρας.Βαδίζουμε με κατάνυξη και σεβασμό στην Εβδομάδα των Παθών.





