Ουπς, που πήγαν οι followers στο Instagram λογαριασμό της επιχείρησης;

Ένα από τα, ανούσια, μεγέθη που παρακολουθούν διάφορα στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι το πλήθος των followers που έχουν στο λογαριασμό της επιχείρησης τους. Αυτό που όμως, δυστυχώς, δεν τους ενδιαφέρει είναι ο τρόπος απόκτησης τους και εάν πρόκειται για πραγματικούς πιθανούς πελάτες τους. Στο προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο «είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια«, είχα αναφερθεί στην παλαιότερη ανακοίνωση του Instagram ότι πρόκειται να προχωρήσει στη διαγραφή των ψεύτικων λογαριασμών καθώς και στην αρνητική επίδραση που έχει τελικά στην εικόνα του ξενοδοχείου ή τουριστικής επιχείρησης. 

Σήμερα συνέβη το αναπάντεχο!! Πάρα πολλοί χρήστες του instagram διαπίστωσαν ότι έχασαν πλήθος followers από τον instagram λογαριασμό. Το γεγονός αυτό προκάλεσε τεράστια αναστάτωση στους απανταχού influencer. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι η Kim Kardashian έχασε 2εκ followers!!

Τι πραγματικά όμως συνέβη; 

Το instagram με το παρακάτω tweet, ανακοίνωσε ότι η διαγραφή των λογαριασμών προέκυψε από κάποιο εσωτερικό τους σφάλμα.

Αλήθεια ή ψέματα, το μόνο σίγουρο είναι πως το instagram προχωράει στην υλοποίηση της παλαιότερης ανακοίνωσης που έκανε τον Νοέμβριο του 2018. Μπορεί αυτό να συνέβη λίγο «άκομψα» και ενδεχομένως μαζί με τα ξερά να κάηκαν και χλωρά με αποτέλεσμα να διαγράφηκαν λογαριασμοί πραγματικών χρηστών (ήδη υπάρχουν συζητήσεις σχετικά με την ταυτοποίηση των λογαριασμών). Η ουσία όμως βρίσκεται ότι θα πρέπει να προσέχουμε τους συνεργάτες που αναλαμβάνουν την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. 

Κυκλοφορούν αρκετοί επιτήδιοι που υπόσχονται ραγδαία και εντυπωσιακή αύξηση των followers της επιχείρησης σας με λίγα χρήματα. Απλά θαμπώνουν τους πελάτες τους ξοδεύοντας ελάχιστα ευρώ και γεμίζοντας τους Social Media λογαριασμούς των πελατών τους με ψεύτικους χρήστες. Μαντέψτε τι προσφέρουν αυτοί οι ψεύτικοι λογαριασμοί στην επιχείρηση σας. Τίποτα.

Εάν σας απασχολεί πως επιλέγουμε το συνεργάτη που θα αναλάβει το digital marketing της επιχείρησης σας, προτείνω να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Είμαι σίγουρος πως δεν εμπιστευόσασταν ένα αρχάριο (άλλα ίσως πονηρό) οδηγό να οδηγήσει το πανάκριβο αυτοκίνητο σας. Επενδύστε σε συνεργασίες που αποδίδουν ουσιαστικά αποτελέσματα.


Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

πηγή: tornosnews.gr

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση