Ε. Σιδηροπούλου: Η μείωση της κατανάλωσης είναι κάτι θετικό, δημιουργεί άλλες πιθανότητας εργασίας

Share this «Το γεγονός ότι πρέπει να μειώσουμε την κατανάλωση είναι βασικά κάτι θετικό, γιατί δημιουργεί…