Αύξηση εσόδων και νέες ναυλώσεις LNG Carriers για την Capital Clean Energy Carriers

Σημαντική
αύξηση
εσόδων
κατά
44%
ανακοίνωσε
για
το
πρώτο
τρίμηνο
του
2025,
η
Capital
Clean
Energy
Carriers
Corp
(CCEC),
στα
109,4
εκατ.
δολ
έναντι
76,2
εκατ.
δολ.
την
αντίστοιχη
περίοδο
του
2024.

Επίσης
ανακοίνωσε
δυο
νέες
μακροχρόνιες
συμφωνίες
ναύλωσης
(TC)
για
δύο
δεξαμενόπλοια
μεταφοράς
υγροποιημένου
φυσικού
αερίου
(LNG
Carriers)
που
βρίσκονται
υπό
κατασκευή
και
άσκηση
ορισμένων
δικαιωμάτων
προαίρεσης
για
τρία
από
τα
εν
λειτουργία
δεξαμενόπλοια
LNG
του
στόλου
της.

Όπως
ανακοινώθηκε
το
ανεκτέλεστο
υπόλοιπο
συμβολαιοποιημένων
εσόδων
αυξήθηκε
στα
3,1
δισ.
δολ.
ή
στα
4,5
δισ.
δολ.
συμπεριλαμβανομένων
των
προαιρετικών
περιόδων.

Μέρισμα

Επιπλέον
ολοκληρώθηκε
η
πώληση
δύο
πλοίων
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων
χωρίς
δανειακές
υποχρεώσεις,
όπως
είχε
ανακοινωθεί
στο
τρίτο
τρίμηνο
του
2024,
ενώ
ανακοινώθηκε
μέρισμα
ύψους
0,15
δολ.
ανά
μετοχή
για
το
πρώτο
τρίμηνο
του
2025

O
κ.
Γεράσιμος
Καλογηράτος,
CEO
της
Capital
Clean
Energy
Carriers
Corp.,
δήλωσε:

«Είμαστε
ιδιαίτερα
ικανοποιημένοι
που
δύο
από
τα
υπό
κατασκευή
πλοία
μεταφοράς
υγροποιημένου
φυσικού
αερίου
(LNG)
εξασφάλισαν
μακροχρόνια
ναύλωση
πολύ
νωρίτερα
από
την
προγραμματισμένη
παράδοσή
τους.
Κατά
την
άποψή
μας,
αυτές
οι
συμφωνίες,
αποτελούν
ένδειξη
ότι
τα
μακροπρόθεσμα
θεμελιώδη
μεγέθη
της
αγοράς
μεταφοράς
LNG
παραμένουν
ισχυρά
για
πλοιοκτήτες
υψηλής
ποιότητας
όπως
η
CCEC,
που
διαχειρίζονται
πλοία
LNG/Cs
τελευταίας
γενιάς,
παρά
τις
προκλήσεις
που
παρουσιάζονται
στη
βραχυπρόθεσμη
αγορά.
Επιπλέον,
σε
συνδυασμό
με
την
άσκηση
ορισμένων
δικαιωμάτων
προαίρεσης
που
ασκήθηκαν
από
έναν
από
τους
υφιστάμενους
ναυλωτές
μας
για
τρία
από
τα
εν
λειτουργία
LNG/Cs
του
στόλου
μας,
η
μέση
διάρκεια
των
συμβολαίων
μας
αυξήθηκε
σε
7,3
έτη
με
συμβολαιοποιημένα
έσοδα
ύψους
3,1
δισεκατομμυρίων
δολαρίων.
Επιπλέον,
οι
δύο
νέες
ναυλώσεις
αναμένεται
να
βελτιώσουν
περαιτέρω
την
ποικιλομορφία
και
τη
σύνθεση
του
χαρτοφυλακίου
ναυλώσεων,
να
ενδυναμώσουν
περεταίρω
τον
ισολογισμό
μας
και
να
βελτιώσουν
την
προβλεψημότητα 
των
ταμειακών
ροών
της
Εταιρείας».

Δεξαμενόπλοια LNG τελευταίας
γενιάς

Η CCEC διαθέτει
πλέον
μόνο
τέσσερα
δεξαμενόπλοια LNG τελευταίας
γενιάς
υπό
κατασκευή,
από
τον
τελικό
στόλο
των
18
πλοίων,
τα
οποία
είναι
διαθέσιμα
για
ναύλωση.
Η
Εταιρεία
προς
το
παρόν
παραμένει
σε
διαπραγματεύσεις
για
τη
μελλοντική
τους
ναύλωση.

Είναι
κρίσιμο
ότι
η CCEC παραμένει
σε
μεγάλο
βαθμό
θωρακισμένη
από
τις
τρέχουσες
συνθήκες
της
αγοράς spot LNG,
καθώς
τα
δύο
πρώτα
διαθέσιμα
νεότευκτα
πλοία
δεν
αναμένεται
να
παραδοθούν
πριν
το
τρίτο
τρίμηνο
του
2026.

Κατόπιν
της
παράδοσης
ακόμα
δύο
πλοίων
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων
που
συμφωνήθηκε
να
πωληθούν
το
τρίτο
τρίμηνο
του
2024,
ο
αριθμός
πλοίων
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων
έχει
μειωθεί
σε
μόλις
τρία,
σύγχρονα
πλοία
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων
με
εναπομείναντες
ναύλους
μέχρι
τουλάχιστον
το
2032.

Ανάπτυξη

Η
μετάβαση
αυτή
ευθυγραμμίζεται
με
τον
στρατηγικό
στόχο
της
Capital
Clean
Energy
Carriers
να
τοποθετήσει
την
εταιρεία
ως
τον
κορυφαίο
πάροχο
λύσεων
μεταφοράς
φυσικού
αερίου,
συμπεριλαμβανομένων
νέων
δραστηριοτήτων
που
σχετίζονται
με
την
ενεργειακή
μετάβαση.

Είναι
σημαντικό
ότι
η
εταιρεία
έχει
εξασφαλίσει
την
ανάπτυξή
της
για
τα
επόμενα
τρία
χρόνια,
η
οποία
οφείλεται
στην
προγραμματισμένη
παράδοση
16
νέων
πλοίων
μεταφοράς
υγροποιημένου
φυσικού
αερίου
και
άλλων
πλοίων
μεταφοράς
φυσικού
αερίου,
η
οποία
υποστηρίζεται
επαρκώς
από
τις
εσωτερικά
παραγόμενες
ταμειακές
ροές
μας
και
τα
υφιστάμενα
ταμειακά
διαθέσιμα,
τα
οποία
ανήλθαν
σε
420,3
εκατ.
δολάρια
στο
τέλος
του
τριμήνου.

«Παραμένουμε
σταθερά
στην
πορεία
μας
για
την
επανατοποθέτηση
της
CCEC
προκειμένου
να
καταστεί
η
μεγαλύτερη
εισηγμένη
εταιρεία
των
ΗΠΑ
που
επικεντρώνεται
στο
χώρο
του
LNG
και
της
μεταφοράς
φυσικού
αερίου»,
υπογράμμισε
ο
κ.
Καλογηράτος.

Υπενθυμίζεται
ότι
η
Capital
Clean
Energy
Carriers
Corp. (NASDAQ: CCEC),
είναι
μια
διεθνής
ναυτιλιακή
εταιρεία,
από
τις
κορυφαίες
πλατφόρμες
παγκοσμίως
για
λύσεις
μεταφοράς
φυσικού
αερίου
με
έμφαση
στην
ενεργειακή
μετάβαση.
Ο
στόλος
της CCEC που
βρίσκεται
στο
νερό
περιλαμβάνει
15
πλοία
υψηλών
προδιαγραφών,
συμπεριλαμβανομένων
12
πλοίων LNG/C τελευταίας
γενιάς
και
τριών
πλοίων
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax.
Επιπλέον,
ο
υπό
κατασκευή
στόλος
της CCEC περιλαμβάνει
έξι
επιπλέον
πλοία
τελευταίας
γενιάς LNG/Cs,
έξι
πλοία
μεταφοράς
φυσικού
αερίου
διπλού
καυσίμου
και
τέσσερα
πλοία
μεταφοράς LCO 2
/πολλαπλών
αερίων,
τα
οποία
θα
παραδοθούν
μεταξύ
του
πρώτου
τριμήνου
του
2026
και
το
τρίτο
τρίμηνο
του
2027.


Πηγή:
ΟΤ

Αφήστε μια απάντηση