Τηλεδιάσκεψη με το Κτηματολόγιο για τους πολίτες

Τη δυνατότητα να λύνουν την όποια απορία και δυσκολία έχουν χιλιάδες ιδιοκτήτες και επαγγελματίες μέσω τηλεδιάσκεψης προσφέρει το Κτηματολόγιο.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα ονομάζεται «my KTIMATOLOGIOlive» και από την 1η Ιουλίου παρέχεται πλέον σε 12 νέες περιοχές σε όλη τη χώρα.

Ηδη λειτούργησε πιλοτικά στο Κορωπί και, όπως επισημαίνουν από το Κτηματολόγιο, στους τέσσερις μήνες πιλοτικής λειτουργίας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Κοινού πραγματοποίησε πάνω από 600 ραντεβού.

Η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα εργαλεία παροχής πληροφόρησης του κοινού, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο σε ιδιοκτήτες και επαγγελματίες αλλά και στο προσωπικό του Κτηματολογίου.

«Τρία χρόνια τώρα προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε την ταλαιπωρία του πολίτη και ταυτόχρονα να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τόσο των πολιτών όσο και των επαγγελματιών», επισημαίνει μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο γενικός διευθυντής του Κτηματολογίου Στέφανος Κωτσόλης.

12 ερωτήσεις – απαντήσεις

«ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν αναλυτικά όλες τις πτυχές της νέας ψηφιακής υπηρεσίας του Κτηματολογίου δίνοντας μέσα από 12 ερωτήσεις – απαντήσεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν ιδιοκτήτες και επαγγελματίες.

1. Τι είναι το myKTIMATOLOGIOlive;

Είναι μια ψηφιακή υπηρεσία του Κτηματολογίου που αφορά την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά πιλοτικά στο Κτηματολογικό Γραφείο στο Κορωπί.

Από την περασμένη Παρασκευή αυτή η δυνατότητα υπάρχει για ιδιοκτήτες και επαγγελματίες σε ακόμα 12 περιοχές: Λαμία, Καλαμαριά, Κοζάνη, Τρίπολη, Μυτιλήνη, Σύρος, Πάτμος, Βέροια, Τρίκαλα, Αίγιο, Ζάκυνθος και Χανιά. Σύνολο περιοχών 13.

2. Ποιες υπηρεσίες προσφέρονται;

Σε πρώτη φάση ιδιοκτήτες και επαγγελματίες (τοπογράφοι, μηχανικοί, δικηγόροι) μπορούν να λαμβάνουν γενική πληροφόρηση ανάλογα με το στάδιο της κτηματογράφησης ή της λειτουργίας του Κτηματολογίου.

Ωστόσο, σε περίπτωση που απαιτείται, παρέχεται η δυνατότητα λήψης επιπλέον πληροφόρησης σχετικά με εξειδικευμένα νομικά ή τεχνικά ζητήματα μέσω νέου ραντεβού με εξειδικευμένο στέλεχος του Κτηματολογίου.

3. Γιατί συνιστάται η δήλωση νομού και δήμου / κοινότητας;

Αυτό γίνεται επειδή το στάδιο κτηματογράφησης ή λειτουργίας Κτηματολογίου διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Με την καταχώριση της περιοχής ενδιαφέροντος είτε από τον ιδιοκτήτη είτε από τους επαγγελματίες διευκολύνεται ο υπάλληλος του Κτηματολογίου να σας εξυπηρετήσει γρηγορότερα και καλυτέρα.

4. Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς TAXISnet;

Οχι. Παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet.

Για την εισαγωγή στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρίζετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του Κτηματολογίου η ταυτοποίηση.

5. Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης;

Για την τηλεδιάσκεψη / βιντεοκλήση μπορείτε είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft Τeams στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα, είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.

6. Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

Ναι. Η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης η κάμερά σας να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύετε τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίησή σας στον υπάλληλο του Κτηματολογίου.

7. Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρίζετε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το σύστημα.

8. Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτησή σας, αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε ενημερωτικό μήνυμα για την επερχόμενη κράτηση και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη. Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν από την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

9. Με ποιον τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε τον σύνδεσμο που έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στον χώρο της τηλεδιάσκεψης. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του Κτηματολογίου δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

10. Μπορώ να προγραμματίσω νέα κράτηση για ραντεβού με βιντεοκλήση;

Ναι. Μπορείτε να προγραμματίσετε ένα νέο ραντεβού, επιλέγοντας «Προγραμματισμός εκ νέου», από το αντίστοιχο πεδίο, στο επιβεβαιωτικό e-mail που θα λάβετε κατά την κράτηση.

11. Είναι δυνατή η αλλαγή της κράτησης ή η ακύρωσή της;

Ναι. Μπορείτε να τροποποιήσετε την τρέχουσα κράτηση. Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε την κράτησή σας μέχρι και 24 ώρες πριν από το ραντεβού.

12. Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

Οχι, δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Αφήστε μια απάντηση