Αλλαγές στην κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ — Εντάσεις στην Εξεταστική Επιτροπή

Αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Η χρηματοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης την περίοδο της πανδημίας, μέσω κρατικών διαφημίσεων, αποτέλεσε το μήλον της έριδος στην Εξεταστική Επιτροπή. Η τροπολογία που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο για τις διαφημίσεις στα Μ.Μ.Ε δεν πέρασε αβρόχοις ποσί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης […]

Συντακτική ομάδα ert.gr

Αφήστε μια απάντηση