Χ. Θεοχάρης στο Πρώτο: Η φετινή χρονιά θα είναι πετυχημένη και οικονομικά, αλλά και ως brand της χώρας (audio)

«Αυτή η χρονιά, θα είναι μια χρονιά απόλυτα επιτυχημένη και οικονομικά αλλά αυτό που έχει σημασία είναι οι όροι της ποιότητας, το brand της χώρας, που θα γεννάει για τα επόμενα 3-4 χρόνια τουρίστες» τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «Ναι μεν Αλλά» με την Ευαγγελία Μπαλτατζή, ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, σχετικά με τον φετινό τουρισμό.

Πρόσθεσε μάλιστα, πως την στιγμή που οι συμφωνίες για το 2022 συζητούνται και διαμορφώνονται, αυτό μας δίνει καλά vibes για την επόμενη χρονιά. «Ο απολογισμός της τουριστικής χρονιάς δεν θα είναι οικονομικός και αριθμητικός. Η επιτυχία της φετινής χρονιάς διαμορφώνεται πάνω στις θετικές εντυπώσεις που σχηματίστηκαν πέρσι».

Η μετάλλαξη Δέλτα είναι μια πραγματικότητα παγκόσμια, σίγουρα ευρωπαϊκή και η Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες είναι γύρω στον μέσο όρο σε σχέση με την επικράτηση της μετάλλαξης, ανέφερε ο κ. Θεοχάρης. «Σε κάθε περίπτωση η διαχείριση που κάνουμε είναι συνεχής, δυναμική και καθημερινή και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε ώστε από την μια μεριά να έχουμε μια καλή διαχείριση με την τήρηση των πρωτοκόλλων, των αποστάσεων, να έχουμε μια καλή εικόνα που να μας κρατάει μέσα στην αγορά, και από την άλλη, να παροτρύνουμε όλους να εμβολιαστούν και για να προστατευτούν οι ίδιοι και να μην δώσουν την δυνατότητα στους εαυτούς τους να γίνουν υπερμεταδότες του ιού και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσουν πρόβλημα».

Υπάρχουν σημεία και περιοχές με προβλήματα, σημείωσε ο κ. Θεοχάρης και τα αποτελέσματα φαίνονται στα κρούσματα, στην πίεση την υγειονομική και στο ότι « κυβέρνηση θα αναγκάζεται να παίρνει δύσκολες αποφάσεις όπως έκανε με την Μύκονο. Υπάρχουν πιθανώς, προβλήματα και υπερβολές και είμαστε από πάνω και τα διορθώνουμε, όπως κάναμε με τα βόρεια χερσαία σύνορά μας».

Τόνισε ωστόσο, το γεγονός ότι βραβεύεται η χώρα μας, πως έχει το καλύτερο σύστημα για το άνοιγμα του τουρισμού, ενώ «η δυσφημιστική λογική που επιδίδεται η αντιπολίτευση δεν ξέρω αν θα έχει για κάποιους μικροκομματικά οφέλη τελικά, είναι νομίζω εντελώς λανθασμένη».

«Η χώρα μας έχει την πιο γρήγορη επαναφορά σε σχέση με τις άλλες χώρες, είμαστε στην άκρη της Ευρώπης, δεν είναι εύκολο να έρθεις οδικά και ο εσωτερικός τουρισμός είναι πολύ πιο μικρός σε μέγεθος σε σχέση με τις άλλες χώρες. Αυτά τα δύο μειονεκτήματα τα ξεπεράσαμε και είμαστε η πιο πρώτη χώρα σε επαναφορά σε σχέση με το 2019 από όλη την Ευρώπη. Αυτό το είδαμε με την κρουαζιέρα, με τις πτήσεις από Η.Π.Α., το βλέπουμε με την θέληση που έχουν για να ταξιδέψουν οι Βρετανοί».

Η χώρα μας παλεύει να κρατηθεί ανοιχτή σε όσο γίνεται περισσότερες αγορές, σημείωσε ο κ. Θεοχάρης και αυτό γίνεται σε συνάρτηση με τα κρούσματα και την υγειονομική κατάσταση και αυτή είναι μια μάχη που δίνεται εβδομάδα με την εβδομάδα, την ίδια ώρα που η Κρήτη είναι στο κόκκινο.


Σχετικά με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, ο Υπουργός Τουρισμού, ανέφερε, «είμαστε στην διαδικασία της υποχρεωτικότητας των υγειονομικών και συγχρόνως έχουμε δώσει εργαλεία και στους ξενοδόχους και στους επαγγελματίες της εστίασης, είτε μέσω της μεταφοράς κάποιου, να μην έχει επαφή με τον πελάτη αν δεν είναι εμβολιασμένος, είτε μέσω των πολλαπλών τεστ που γίνονται την εβδομάδα. Τα ράπιντ τεστ γίνονται εβδομαδιαία ως υποχρέωση. Και επειδή αυτό το κόστος οι εργοδότες το μετακυλούν στους εργαζόμενους, φαίνεται ήδη μια κίνηση προς τον εμβολιασμό, για να αποφύγουν και την ταλαιπωρία».

www.ertnews.gr

Δανάη Γραφάκου
image}

Αφήστε μια απάντηση