Ηλεκτρονικές αγορές: Αυτά είναι τα είδη που αγοράσαμε στο lockdown

Ηλεκτρονικές αγορές: Αυτά είναι τα είδη που αγοράσαμε στο lockdown

Σε δυσθεώρητα ύψη έχουν φτάσει και πάλι οι αγορές μέσω ίντερνετ, εδραιώνοντας έτσι τη νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων.

Όλοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν την online διαδικασία αγορών.

Η έρευνα βασίστηκε στην κίνηση στην πλατφόρμας του Skroutz και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία έχει αυξηθεί κατά 32% και υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις/ημέρα (Μ.Ο.) όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλαδή πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63%.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλεργασία, τηλεκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.

Σημαντική αύξηση, σημειώθηκε σε:

  • χριστουγεννιάτικα είδη (1.585%),
  • είδη ζωγραφικής (317%),
  • είδη «Φτιάξτο Μόνος Σου» (DIY) 248%,
  • tablets & αξεσουάρ Η/Υ (227%),
  • παιχνίδια (189%),
  • είδη γραφείου (177%),
  • περιφερειακά Η/Υ (160%),
  • ελεύθερος χρόνος (150%),
  • δικτυακά είδη για Η/Υ (149%),
  • εκτυπωτές & αξεσουάρ (144%),
  • συσκευές θέρμανσης (139%), καλώδια (137%),
  • ηλεκτρολογικά & αυτοματισμοί (127%),
  • Gaming (127%),
  • βαφές μαλλιών (120%),
  • διάφορα μικρά όργανα γυμναστικής (119%),
  • νύχια, βερνίκια & εργαλεία (116%),
  • βιβλία (107%),
  • ηλεκτρονικοί υπολογιστές (105%),
  • τηλεοράσεις και αξεσουάρ (104%).

www.ert.gr

Αναστασία – Βασιλική Γκολέμη

Αφήστε μια απάντηση