Super Mario 64: Προγραμματιστής έβαλε motion controls μέσω Kinect

Μπορεί το Kinect να μην έπιασε όσο θα ήθελε η Microsoft στο Xbox 360 και στο Xbox One, ωστόσο αρκετοί προγραμματιστές βρίσκουν έξυπνους τρόπους να αξιοποιούν την κάμερα, με το τελικό αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

Ο developer και modder παιχνιδιών, SuperLouis64, αποφάσισε να προσθέσει motion controls στο Super Mario 64 μέσω του Kinect. Ο ίδιος αντικατέστησε τρεις βασικές λειτουργίες, jump, crouch και spin. Για το jump πήρε μικρό τραμπολίνο ώστε να τον βοηθάει με τα διπλά και τριπλά jump του παιχνιδιού, ενώ η λειτουργία crouch ενεργοποιείται όταν ο ίδιος απλά σκύβει το σώμα του προς τα εμπρός.

Η τελευταία λειτουργία, spin, φαίνεται να είναι και η πιο απαιτητική, καθώς πρέπει ο παίκτης να στριφογυρίζει όπως θα έκανε ο χαρακτήρας μέσω του analog. Οι υπόλοιπες κινήσεις γίνονται μέσω του Joy-Con του Nintendo Switch και το αποτέλεσμα φαίνεται τουλάχιστον κουραστικό!

Πηγή

Super Mario 64: Προγραμματιστής έβαλε motion controls μέσω KinectTechblog.gr

Νίκος Ζώης