#PlayApartTogether: Νέα καμπάνια του ΠΟΥ για τον κορονοϊό μέσω βιντεοπαιχνιδιών

#PlayApartTogether: Νέα καμπάνια του ΠΟΥ για τον κορονοϊό μέσω βιντεοπαιχνιδιών
Δεκαοκτώ εταιρείες από τον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών συνεργάζονται με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), σε μια νέα καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με τον κορονοϊό.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #PlayApartTogether, οι εταιρίες αυτές παρακινούν τους παίκτες να ακολουθήσουν της οδηγίες του ΠΟΥ, όπως είναι η κοινωνική αποστασιοποίηση, το συχνό πλύσιμο των χεριών και άλλες προληπτικές δραστηριότητες που αφορούν στην καταπολέμηση του κορονοϊού.

Μέσω διαφόρων εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων και ανταμοιβών, οι εταιρίες μεταφέρουν στους παίκτες το μήνυμα της καμπάνιας ότι «όπου κι αν είσαι, όποιο παιχνίδι κι αν παίζεις μπορείς να κάνεις τη διαφορά».

Με την πρωτοβουλία αυτή, ο ΠΟΥ ελπίζει ότι θα καταφέρει να παρακινήσει εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο να υιοθετήσουν τις σωστές συμπεριφορές για την καταπολέμηση του Covid-19.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο του 2019, ο ΠΟΥ είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων όταν είχε ορίσει την εξάρτηση στα βιντεοπαιχνίδια ως ψυχική διαταραχή σχετίζοντάς την με άλλες εθιστικές συμπεριφορές.

Οι παίκτες μπορούν να βρουν στα κοινωνικά δίκτυα τα μηνύματα και τις ανακοινώσεις των εταιρειών που συμμετέχουν στην ενέργεια αυτή μέσω του hashtag #PlayApartTogether.

ΠΗΓΗ: BusinessInsider

www.ert.gr

Εύη Τσιριγωτάκη