ΑΑΔΕ : Δέχθηκε 7.000 τηλεφωνικά ερωτήματα φορολογουμένων τον Σεπτέμβριο

Σε περισσότερα από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον περασμένο Μάιο έως τις 6 Οκτωβρίου 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη νέα ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Από το σύνολο των αιτημάτων εξυπηρέτησης, που έχει δεχθεί το ΚΕΦ από την αρχή της χρονιάς στη θεματική κατηγορία των Ρυθμίσεων (25.529 αιτήματα), το 80,47% προέρχονται από το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Από αυτά, μόλις το 2,50% χρειάστηκε να προωθηθεί στο 3ο επίπεδο, δηλαδή στην ειδική ομάδα προγραμματιστών και εφοριακών, για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, από το 2016 έως και τις 6/10/2019, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 μοναδικά ταυτοποιημένοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα (την ίδια ημέρα από τον ίδιο χρήστη του συστήματος). Το ίδιο διάστημα, το πρώτο επίπεδο – Τηλεφωνικό Κέντρο δέχθηκε 2.022.041 κλήσεις, το 80,49% των οποίων απαντήθηκε εντός 20 δευτερολέπτων.

Αφήστε μια απάντηση