Τον τελευταίο ένα χρόνο έχει γίνει τρομερή αναβάθμιση στο τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Μια αναβάθμιση που στοχεύει στην αντιμετώπιση του οργανισμού συνολικά και ως μία εταιρεία που θέλει να κάνει το καλύτερο για τον πελάτη. Πάει πέρα από τη σχέση οπαδού-ομάδας. Θέλει να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο μπασκετικό κοινό κι όχι μόνο Παναθηναϊκό.
Τη χρονιά που πέρασε βλέπαμε σχεδόν κάθε εβδομάδα τις τρομερές παρουσιάσεις των αγώνων της Ευρωλίγκας, συνήθως με αναφορές στην κουλτούρα των 80’s με video games της εποχής.
Για τη νέα χρονιά η φιλοσοφία παραμένει ίδια και ανεβαίνει επίπεδο. Αυτό δεν το γράφουμε τυχαία. Μας δίνει το έναυσμα το νέο βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός στα social media της. Εκεί βλέπουμε την παρουσίαση για τα νούμερα που θα έχουν οι παίχτες τη νέα σεζόν. Όλοι τους παρουσιάζονται ως ένας χαρακτήρας από ταινία. Ο Ράιον Μπράουν είναι Ghostbuster, ο Τζίμερ Φριντέτ είναι ο Σούπερμαν και ο Νικ Καλάθης είναι ο Εξολοθρευτής. Ο Γουέσλι Τζόνσον είναι βγαλμένος από το Star Wars.
Μια πολύ έξυπνη κίνηση κι ένα άρτιο αποτέλεσμα με τους ανθρώπους που λειτουργούν τα social να κάνουν εξαιρετική δουλειά για άλλη μια φορά.