Η Apple απολογείται για το πρόβλημα με το FaceTime. Μέχρι την άλλη εβδομάδα υπόσχεται λύση

Techblog.gr

Apples bug 570px

Πριν μία εβδομάδα ακριβώς, σας είχαμε ενημερώσει για το πολύ σοβαρό σφάλμα στο FaceTime που επέτρεπε σε ένα χρήστη του iPhone να ξεκινήσει μια ομαδική συνομιλία και να ακούσει ήχο από κάθε άτομο που κλήθηκε, ακόμη και πριν γίνει δεκτή η κλήση. Η Apple απενεργοποίησε άμεσα σχεδόν τις ομαδικές κλήσεις στο FaceTime, υποσχόμενη ότι θα έρθει αυτή την εβδομάδα η λύση.

Όπως αναφέρθηκε σήμερα το πρωί από το CNBC, η Apple κυκλοφόρησε μια δήλωση στην οποία εξέφραζε την συγγνώμη της και σημείωσε ότι έχει ληφθεί μέριμνα για το πρόβλημα στους διακομιστές της εταιρείας. Ωστόσο, προτού μπορέσετε να ξεκινήσετε μια ομαδική κλήση στο FaceTime, η Apple θα διανείμει την επόμενη εβδομάδα μια ενημέρωση λογισμικού που θα ενεργοποιεί και πάλι τη λειτουργία σταδιακά σε συγκεκριμένα μοντέλα iPhone.

Η συγγνώμη που σημειώθηκε στη δήλωση (την παραθέτουμε παρακάτω) μας υπενθυμίζει τη συγνώμη που είχε ζητήσει ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook το 2012, όταν η Apple συνειδητοποίησε πόσο κακή ήταν η εφαρμογή των Χαρτών της όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά. Η διαφορά εδώ είναι ότι το πρόβλημα στο FaceTime θα διορθωθεί γρήγορα. Οι χάρτες τελικά είχαν χρειαστεί να “κατέβουν”, υποχρεώνοντας την Apple τότε να ξεκινήσει από το μηδέν με τα δικά της δεδομένα χαρτογράφησης.

“Έχουμε διορθώσει το σφάλμα ασφαλείας των ομαδικών κλήσεων στο FaceTime στους διακομιστές της Apple και θα εκδώσουμε μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού για να ενεργοποιήσουμε εκ νέου τη λειτουργία για τους χρήστες από την επόμενη εβδομάδα. Ευχαριστούμε την οικογένεια Thompson για την αναφορά του σφάλματος. Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη στους πελάτες μας που επηρεάστηκαν και όσοι ανησύχησαν για αυτό το ζήτημα ασφάλειας. Εκτιμούμε την υπομονή όλων καθώς ολοκληρώνουμε αυτή τη διαδικασία.”

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι από τη στιγμή που η ομάδα μηχανικών μας έλαβε γνώση των λεπτομερειών που είναι απαραίτητες για την αναπαραγωγή του σφάλματος, απενεργοποίησαν γρήγορα το Group FaceTime και άρχισαν να δουλεύουν για την επιδιόρθωση. Έχουμε δεσμευτεί πως τέτοιου είδους αναφορές, κάνουμε ό,τι μπορούμε προκειμένου να τις μεταφέρουμε στους σωστούς ανθρώπους όσο πιο γρήγορα γίνεται. Λαμβάνουμε σοβαρά την ασφάλεια των προϊόντων μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες της Apple σε εμάς.” Apple

Πηγή

Techblog.gr

Δημήτρης Θεοδώρου